maanantai 28. marraskuuta 2011

Marraskuun paketti on saapunut!

Perjantaina kävin hakemassa postista salaisen marttaystäväni marraskuun lähetyksen. Kuoresta paljastui vaikka mitä hyödyllistä, hyvää ja jännää! SMY:ni oli hankkinut minulle maustettua rooibos-teetä lämmittämään kylminä syksyinä päivinä. Mukana oli myös kaksi minulle uutta tuotetta tai tekemistä, kuten marraskuun teemaan kuuluikin. Ensinnäkin minulle esiteltiin uusi ruoka-aine, bulgur. Se on durum-täysjyvävehnästä tehtyä ja muistuttaa ilmeisesti couscousia. Tämän lisäksi SMY:ni oli kirjoittanut minulle ylös kolmen kasvisruuan reseptin, olinhan ilmoittanut, että olisin kiinnostunut oppimaan uusia kasvisruokia. Ehdottomasti tulen lähiaikoina kokeilemaan porkkanamaissilettuja.

Toisena uutena juttuna SMY esitteli minulle uuden harrastuksen, nimittäin helmeilyn. Paketista kuoriutui erivärisiä helmiä, valmis helmikaulakoru esimerkkinä aloittelijalle sekä erilaisia helmikoruohjeita. SMY oli ollut niin perinpohjainen, että oli laittanut mukaan lankaa ja jopa neulan, Kaikkea oli ajateltu! Suuren suuret kiitokset siis. Iloitsin lähetyksestä paljon!  


1 kommentti:

Johanna kirjoitti...

Kiva paketti! Nyt pääsetkin kokeilemaan monenlaista kivaa.